Sporza: jaaroverzicht 2022 in twee afleveringen op tv

Sporza: jaaroverzicht 2022 is te zien in twee afleveringen. De eerste wordt vanavond – zondag 25 december – om 19.25 uur uitgezonden op Eén. De tweede aflevering zie je op zondag 1 januari; eveneens rond 19.25 uur. De aflevering is ook op VRT MAX te kijken.

Sporza: jaaroverzicht 2022

Wat je in het Sporza: jaaroverzicht 2022 kunt verwachten? Heel veel successen van Belgische topsporters. Denk bijvoorbeeld aan Lotte Kopecky, Wout Van Aert, Remco Evenepoel, Bart Swings en de 3X3-ploeg.

Sporters en sporten waar we eerder ook al bij stil stonden. Zo schreven we:

Sport documentaires

Ben je geïnteresseerd in sporters, dan heb je het afgelopen jaar verschillende interessante sport programma’s en documentaires kunnen volgen. Denk bijvoorbeeld aan:

Jaaroverzicht 2022

Dit is natuurlijk niet het enige jaaroverzicht 2022 dat je de aankomende tijd kunt kijken. Zo kun je op donderdag 29 december om 20.40 uur kijken naar 2020- In oorlog: het jaaroverzicht van VRT NWS. VTM brengt eveneens vanavond – eerste kerstdag 25 december 2022 – het programma Uw Film van het Jaar. Maar je hebt ook de Quiz Voordat De Bom Valt… op Play4. En in Nederland zijn er tal van programma’s waarin het jaar 2022 wordt besproken, zoals Dat zijn geen grappen en Het Wetenschappelijk Jaaroverzicht.

Vlaamse tv in Nederland kijken? Of Nederlandse tv in België kijken? Klik op wat je wenst en je leest er alles over.

Foto: VRT

* Let op: we werken in onze artikelen met affiliate links, waarbij we je verwijzen naar partners waarvan wij denken dat ze interessant voor jou zijn of aansluiten bij dit artikel. Wil je VlaamsKijken steunen, klik hier en ontdek alle mogelijkheden op een rijtje.

Altijd op zoek naar leuks om te kijken:

25 december 2022 /